تبلیغات
Ž - رمز ماندگاری «بربری»، برند ۱۶۰ ساله
 

رمز ماندگاری «بربری»، برند ۱۶۰ ساله

نوشته شده توسط :بهترین وبلاگ Ž
شنبه 2 بهمن 1395-12:03 ب.ظ



مفیدستان:

در سال ۱۸۵۶ هنگامی که توماس بربری، برند پوشاک خود را راه‌اندازی می‌کرد، شاید این تصور را نداشت که روزی این برند چهارخانه، در بسیاری از شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی جهان، نامی آشنا و شناخته‌شده باشد و فعالیت‌های بازاریابی و تجاری زیادی را حول خود شکل دهد. پوشاک، کیف، کفش، ساعت، عطر و … از جمله محصولات عمده این برند محسوب می‌شوند که در حال حاضر با محتوای تبلیغاتی منحصربه‌فردی که دارند، در کنار دیگر برندهای لاکچری جهان، جایگاه ویژه و مخصوص به خود را پیدا کرده‌اند. به همین منظور در این گزارش تلاش می‌شود تا راهکارهای بازاریابی این برند ۱۶۰ ساله، خصوصا در زمینه تبلیغات دیجیتال معرفی شوند.

راهکارهای بازاریابی دیجیتال؛ رمز ماندگاری یک برند 160 ساله
ساختن یک فرهنگ دیجیتال

برند صد‌و‌چند‌ساله بربری به‌خوبی توانسته است خود را با تجارت آنلاین وفق دهد و یکی از موفق‌ترین برندهایی باشد که برخلاف سابقه چندین ساله خود، در فضای دیجیتال نیز حضوری پررنگ دارد. به طوری‌که استفاده از بازاریابی دیجیتال یکی از نقاط قوت این برند به شمار می‌رود که با استفاده از تکنیک‌های نوآورانه و خلاقانه بازاریابی در فضای آنلاین، موفقیت چشمگیری را به دست آورده است، به طوری که این برند توانسته مرز بین فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خود را از بین ببرد. به همین منظور نیز این شرکت عظیم در سال‌های اخیر شروع به ساختن یک فرهنگ دیجیتال کرد که تأثیر قابل توجهی بر مخاطبان آنلاین خود به جا گذاشت و فعالیت‌ها و راهکارهای تبلیغاتی زیادی را از طریق فرهنگ مذکور به مخاطبان جهانی خود انتقال داد. به این معنا که مخاطب برند بربری در فضای مجازی، کاملا این برند لاکچری را شناخته و محتوای تبلیغاتی آن برای این دست از مخاطبان تأثیرگذار است.

اولین فعالیت‌های دیجیتال برندی لاکچری

بربری صفحه اجتماعی فیس‌بوک خود را در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی کرده و جزء نخستین برندهای لاکچری جهان محسوب می‌شود که در یکی از عظیم‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان حضور به هم رساند و بسیاری از پیام‌های تبلیغاتی خود را در قالب فیلم، معرفی محتوای محصولات، اطلاعیه‌ها و … در اختیار مخاطبان مجازی خود قرار داد، به طوری که امروزه با داشتن بیش از ۱۷میلیون فالوور در این صفحه اجتماعی، فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود را ادامه داده و بازخورد مثبتی نیز از سوی مخاطبان خود دریافت می‌کند. همچنین دیگر شبکه‌های مجازی مانند یوتیوب، توئیتر، پینترست، اینستاگرام و … نیز از دیگر رسانه‌های اجتماعی به شمار می‌روند که با حضور پررنگ این برند قدیمی روبه‌رو هستند.

راهکارهای بازاریابی دیجیتال؛ رمز ماندگاری یک برند 160 ساله

کمپین هنر ترنچ‌کت

مجموعه کت‌های منحصر‌به‌فرد برند بربری که به ترنچ‌کت (trench coat) معروف هستند، از جمله نخستین طرح‌های این برند به شمار می‌روند که در طول سال‌های متمادی مخاطبان خاص خود را داشته و مردم زیادی در سراسر جهان به این طرح‌ها علاقه‌مند هستند، به طوری که امروزه بخش مهمی از کمپین‌های تبلیغاتی این برند در خصوص کت‌های مذکور صورت می‌گیرد. بر همین اساس نیز کمپینی موسوم به «هنر ترنچ» در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی شد که از مخاطبان می‌خواست تا از کت‌های مذکور در موقعیت‌های مختلف عکس گرفته و در این شبکه‌ها بارگذاری کنند.

نتیجه نیز تماشای کت‌های زیادی بود که مخاطبان این صفحات می‌توانستند در فضای مجازی ببینند و با انواع سلیقه‌های مردم جهان به لحاظ طرح و رنگ این کت‌ها آشنا شوند؛ ضمن اینکه برنامه مذکور این قابلیت را نیز برای بینندگان خود فراهم می‌کرد که کت‌های مذکور را به لحاظ جنسیتی، رنگ و سبک طبقه‌بندی کرده و موردهای دلخواه خود را مشاهده کنند. در واقع طرفداران برند بربری می‌توانستند با حضور در این کمپین، سلیقه خود را نسبت به طرح‌های هنرمندانه و مورد علاقه خود ابراز کرده و آن را با دیگر مخاطبان این برند نیز به اشتراک بگذارند.

طرح‌های کارتونی بربری

خلاقیت‌های منحصر‌به‌فرد برند بربری در جلب توجه مخاطبان بسیار مؤثر بوده است. در همین راستا می‌توان به یکی از خلاقیت‌های خاص این برند در فعالیت‌های بازاریابی اشاره کرد که در زمینه طراحی تبلیغات صورت گرفته است، به این معنا که بسیاری از طرح‌ها و نمونه‌های این برند در قالب طرح‌هایی کارتونی ارائه می‌شوند که در نوع خود اقدامی منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود.

این طرح‌ها که توسط هنرمندانی برجسته کشیده می‌شوند، طبیعتا به دلیل ماهیت متمایزی که دارند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب خواهند کرد و از آنجایی که حجم زیادی از فعالیت‌های بازاریابی برند بربری در دنیای دیجیتال رقم می‌خورد، این طرح‌ها نیز در فضای مجازی به نمایش درآمده و قطعا مخاطبان زیادی آنها را می‌بینند. از آنجایی که نمونه‌های واقعی نیز از عکس این تبلیغات وجود دارد که اکثرا توسط چهره‌های معروف اجرا شده‌اند، طرح‌های کارتونی این چهره‌ها در کنار محصولات برند بربری قطعا جالب توجه بوده و اقدامی منحصر‌به‌فرد و خلاقانه محسوب می‌شود.

فروش در پینترست

محصولات متنوع برند بربری انواع مختلفی از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را شامل می‌شوند که بسیاری از کمپین‌های دیجیتال این برند، رسانه‌های خاصی را برای انجام فعالیت‌های بازاریابی خود، بسته به نوع محصولات، انتخاب کرده‌اند. در همین راستا باید از دو رسانه مجازی جدید و پرمخاطب یعنی پینترست و اسنپ‌چت نام برد که بیشتر فعالیت‌های بازاریابی برند بربری در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی در این صفحات مجازی رقم می‌خورد.

به عنوان مثال، پینترست، به عنوان یکی از مهم‌ترین صفحات فروش اقلام آرایشی برند بربری شناخته می‌شود، به گونه‌ای که مخاطبان این برند می‌توانند محصول مورد نظر خود را در این صفحه سفارش داده و به صورت آنلاین آن را خریداری کنند. همچنین اسنپ‌چت نیز پذیرای ویدئوهای تبلیغاتی برند بربری در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی است که طبق روش خاص این سیستم‌عامل، پس از ۲۴ساعت نیز محو می‌شوند. در این فرصت ۲۴ساعته نیز بسیاری از ویدئوهای تبلیغاتی این برند برای مخاطبان به نمایش درآمده و صفحه مذکور نیز یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی این برند لاکچری به شمار می‌رود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش و ترفند های کامپیوتر آموزش و ترفند های کامپیوترترفندهای فتوشاپ آموزش کامپیوترترفند کامپیوتر افزایش آموزش و ترفند های کامپیوتر آموزش و ترفند های کامپیوترترفندهای فتوشاپ آموزش کامپیوترترفند کامپیوتر افزایش سرعت

مطلب رمز ماندگاری «بربری»، برند ۱۶۰ ساله در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :رمز ماندگاری «بربری»، برند ۱۶۰ ساله
http://mofidestan.ir/%d8%b1%d9%85%d8%b2-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-160-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%87/



نظرات() 


How long will it take for my Achilles tendon to heal?
جمعه 17 شهریور 1396 01:50 ق.ظ
It is perfect time to make some plans for the future and it's time to be happy.

I have read this post and if I could I wish to suggest you some interesting things or advice.
Maybe you can write next articles referring to
this article. I wish to read more things about it!
How do you get rid of Achilles tendonitis?
شنبه 14 مرداد 1396 06:38 ق.ظ
Hi there, just became aware of your blog through Google,
and found that it's really informative. I am gonna watch out for brussels.
I will be grateful if you continue this in future. Numerous people will be benefited from
your writing. Cheers!
http://laquitashenton.wordpress.com
چهارشنبه 7 تیر 1396 10:29 ق.ظ
The other day, while I was at work, my sister stole my iphone and tested to see if
it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad
is now broken and she has 83 views. I know this
is entirely off topic but I had to share it with someone!
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 01:21 ب.ظ
I'm no longer certain the place you are getting your information, but
great topic. I must spend some time finding out much more or figuring out more.
Thanks for magnificent info I was in search of this information for my mission.
BHW
چهارشنبه 16 فروردین 1396 06:49 ق.ظ
I believe this is among the so much vital info for me.
And i'm satisfied studying your article. However wanna commentary on some basic issues, The website
style is wonderful, the articles is actually nice
: D. Good process, cheers
محمد
یکشنبه 3 بهمن 1395 07:42 ق.ظ
سلام دوست عزیز
درباره ی کسب درآمد از اینترنت چه اطلاعاتی داری ؟
من برای تو پیشنهادات و آموزش هایی دارم که تو رو به درآمد میلیونی می رسونه
برای مشاهده پیشنهادات به سایت زیر مراجعه کن:
jobstarter.ir

سوالی هم اگه بود می تونی از راه های ارتباطی زیر بپرسی:
تلفن:02166150185
تلگرام:09031642062
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ:



آرشیو:


آخرین پستها:


پیوندها:


نویسندگان:


آمار وبلاگ:







The Theme Being Used Is MihanBlog Created By ThemeBox